Obsługiwane przez usługę Blogger.

Gambles- You Won't Remind It



Gamblesa poznałem w zeszłym roku, to chyba The Guardian zachwycony zestawiał go z Dylanem i Cohenem. Posłuchałem – porównanie było oczywiście przesadzone, ale album Trust był solidnym zestawem trzynastu dobrych akustycznych ballad. O Matthew Danielu Siskinie nie wiedziałem jednak zbyt dużo, dlatego tym bardziej zaskoczyły mnie szczegóły jego biografii, gdy wróciłem do jego muzyki teraz. Przystojny wokalista (w sumie może on nawet wygląda trochę jak młody Dylan, tylko z brodą???) zetknął się bowiem w swojej karierze z samą Beyonce – pracował przy projektowaniu strony internetowej dla amerykańskiej gwiazdy. Tam poznał producenta o pseudonimie BOOTS, odpowiadającego za ostatni album piosenkarki. To właśnie BOOTS jest autorem nowej EPki Gamblesa, która ukaże się 28 kwietnia – jej tytuł to The I Can't Keep Still When It Comes To You. To wciąż folk, ale z wyraźnymi wpływami synthpopowego współautora. Gambles zasługuje na więcej, niż dotąd osiągnął- nie wahajcie się go sprawdzić


Brak komentarzy: