Obsługiwane przez usługę Blogger.

Only Girl - Feel It




Czasami artysta zwraca uwagę na twoje posty o nim po pierwszym wpisie, ale często trwa to dłużej. Debiutancki singiel Only Girl nosił tytuł End Of Time. Pamiętam, że zwróciłem na niego uwagę, ponieważ jeden ze znanych mi blogów określił jako połączenie twórczości takich popowo-soulowych wokalistek jak Mariah Carey i brzmienia Cocteau Twins (których bohaterka postu faktycznie bardzo lubi). Dałem linka do tej piosenki na Twitterze pod hashtagiem #IndieReview - wtedy jeszcze blog był zawieszony. Reakcji nie było żadnej, ale kiedy zacząłem polecać kolejne piosenki Ellen Murphy - kolejno Mountain, Pretty High i Bittersweet, piosenkarka odezwała się do mnie i obecnie jesteśmy już nawet... przyjaciółmi na Facebooku. Wiosną tego roku Only Girl - której pseudonim wziął się z bycia jedyną dziewczyną w licznym gronie braci - była blisko wygranej w konkursie Glastonbury Emerging Talent i występu na festiwalu. Niestety, ostatecznie musiała uznać wyższość - skądinąd całkiem dobrej - formacji M+A. Obecnie Ellen współpracuje z projektem Zero 7. Najnowszą piosenką artystki - i jej pierwszym oficjalnym singlem jest Feel It. To doskonały elektrosoul z tak popularnymi obecnie aluzjami do 90s. Możecie go posłuchać poniżej.




Brak komentarzy: